Sunday 9 June 2013

HAPPY 4TH ANNIVERSARY

Lately ni bz sangat haha sampai lupa nak update blog aku yg dah besawang ni...rasanya tak terlambat kot nk ucapkan hepi aniversary yg ke4 untuk diri aku n suami haha... :)  6/6/2013 genap 4 tahun usia perkahwinan kami...aku rasa baru ja semalam aku naik pelamin haha melampo la tu....

As usual la weolls mmg suka celebrate pun...mcm entry aku before ni la aku beria da design cupcake...taraaa  menjadi kenyataan :)



yeayyy !!  haha hage satu rm3.20 x 6 = rm 19.20



merah + hitam 


kejutan untuk Mr.Hubby pas balik keje


Mrs.wani


Mr.Yusuf


siap photoshoot ngn photoprops agi tu..huhu :)


ha...kad budjet tahun ni...yg mahai tu bibiorr besaqq tu...muahhh !!!




Anyway selamat ulangtahun dan semoga perkahwinan ni berkekalan sehingga ke jannah :)
aminn....






No comments:

Post a Comment