Monday 3 June 2013

ikea lagi >>>

selasa ritu aku balik kampung balik tepen la ikot maksu sbb maktok nk operate mata n aku plak ade nk wat hantaran adik aku cket kat kg...so aku ikot maksu la..at last doctor kata maktok aku xjadi operate sbb doc ada emejency kat ospital ipoh...post pon lerr jawab nyer...

balik ke kl semula ari khamis ..malam khamis tu maksu nk mai tidoq umh aku,,so sebelum ke puncak alam tu maksu ajak le kami ke ikea dia nk shopin apa ntah la sbb katanya umh dia kat joho tu dah buat kabinet kitchen  yg baru...ooo manyak best


smile :)


maksu n PA paksu kak aina


fira setiap kali jumpa periuk di main masak2 kat situ jugak bertuah nyer budakk


model dapoq gas ~ hahaha :)


irfan n syafiq ni malam nnt diorg naik bus ke joho so ni diorg jadi pengangkat barang semntara ~ haha


ambik kesempatan jap `haha umh xdak ceromin besaq

fira da borink la tu tunggu ibu lama sangatt


melepak sini plak


oiii penuh da oii


xlarat melepak sini da :(

nmpak x ke excitedan maksu tu ???ermm bila nak balik nie??

PA yang membantu menyumbangkan idea
smile:) nk kiss cket boley kew??


tolak lah ko irfan ada lagi troli kat belakang nun


fira main ngn baby kelabu @ rumah kak wani puncak alam



No comments:

Post a Comment