Tuesday 4 June 2013

Lagi 2 hari...huhu cepatnya masa berlalu

6/6/2013 ni anniversary kami yang ke 4...4 tahun da weiii sekejap ja kan...hoho...
6/6/2009  kami diijabkabulkan...masa tu umur aku baru 23 tahun...mr hubby umo 27 tahun...beza umo kami 4 tahun...aku pun x sangka akan kawin secepat mcam ni umor 23 tahun da kawin..cepat ke? ok la kn?? dah smpai seruuu org tua kata...aku ikot jew kata hati ni...alhamdulillah dapat suami yang penyayang,soft spoken,walaupun tak le romantik seperti yang aku harapkan nk bagi munge ke teddy bear ke haper..tapi ok la..typical lelaki melayu ni biasa la tak seromantik omputih...ape2 pun tu dah jodoh aku..alhamdulillah...aku akan jadi isteri yang taat pada suami..bukan susah nak jadi taat ni..ikot cakap suami jgn melawan,jaga makan minum,pakai,tempat tidur aka hubungan suami isteri lahh...ok...tapi itu yg ramai xsabo suami cakap cket nak melenting da..arrr dosa dah tu..hoho takotnye tanpa sedar kita dapat dosa..harap2 aku mampu melalui ujian2 dan dugaan2 yang diberikan dalam hubungan kami..

cakap pasal 4 tahunn ni as usual la diorg akan tanya bila nk ada anak? bila nak beranak? bila lagi? tak kan berdua je kot?? bla bla bla...borinkkkkk

aku xfaham la ngn diorg ni ...kalo la diorg leh berdialog ngn Tuhan ce tanya bila aku leh beranak...??? tanya soklan yang aku tak de jawapan nya...belum rezeki la jawapan yng klise..hahah mcm retis x??

ada jugak yang ckp2 belakang kata aku ni merancang ke?? even aku merancang pon kauorang peduli haper??? ha??? eeee tension yng best tu both of ur family tak sibuk pun tanya benda ni..ni mak2 sedara sepupu2...arrr  xyah lah nk kepochi hal aku...aku ni tak la kejam sangat sampai tengok budak pon nyampah...aku ok what? suka bebudak...dah tak de rezeki apa aku nk kata...

bab nk p check satu hal la mr.hubby ni payah cket...aku da bincang hal ni so xmo la tanya banyak kali...aku redha jew la..anyway aku enjoy ape ngn life aku skrg ni...tapi tipu la sekali sekala aku teringin sangat nk main ngn bby..tapi kalo tetibe teringin aku pinjam lah anak sesiapa..haha...

aku ni tak la psycho laki aku sangat..bab mcmni kna betolak ansur n aku kna la pujuk dia p check plan2...tak pe la aku percaya miracle je la...kalo di takdirkan aku n hubby tak de ank ,ape susah aku ambik jew anak angkat.PULLSTOP...Baru diam cket mulut korang kan..tu sapa nk jaga bagi makan nnt aku jugak kan..hahaha....:P

Aku ada buat surprise tuk laki aku..taraaa


ni design cupcake aku le designer nyer


sebab lately ni selalu mkn kek sebijik x lalu da la..lagipun kalo dulu celebrate besday ke anniversary ke leh bagi jiran2 abis gak kek tu,ni tak de sapa nk bagi jiran2 pn x kenai la kiri kanan..huhu..This year aku oder 
6 pcs cupcake dah la sorang 3 bijik..laki aku bukan makan sgat pun..tapi sure dia teruja nengok ni..haha

akak kat area taman ni ada buat kek aku selalu oder kat dia..dia duk fasa 2...ni kek fondant rm 3.20 sebijik..3.20x 6 = rm19.20#

wokey la kan...hihi :)


HAPPY 4 th ANNIVERSARY

ME & YOU



No comments:

Post a Comment