Tuesday 2 October 2012

Anniversarry Ulangtahun Perkahwinan Kami


                                                 1st Anniversary

      Tahun pertama menyambut Hari Ulangtahun Perkahwinan   
                                                         6 - 6 - 2010




ini la kek anniversary kami yg pertama : )


celebrate kat umah je time tu...hihihi


ni la makan western jew la ..bedua jew..hihi



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2nd Anniversary
Tahun kedua sambut ulang tahun perkahwinan di rumah yg sama gak...hihihi..:)
6 - 6 - 2011


cake 2nd anniversary kiteorg..


ice cream cake ni feveret my hubby


ala time ni camera wat hal la..problem sbb tu gambo xbest...:(


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3rd Anniversary
6 - 6 - 2012

Tahun ketiga kiteorang sambut ulangtahun perkahwinan yg ke 3 kat kluang sbb kiteorg dh pindah my hubby dah tukar keje kat kluang plak...so,this year kiteorang sambut kat cafe plak...:)



3rd anniversary


cake kat cafe ni sedap jugak...


ni la my hubby ...dia suka sgt menyakat ...owang suh ambik gambo betoi2 la ...eee :)



Amboi  kalu dapat makan tak nmpak org dah...eee :)


ni la aku ngan kek anniversary yg ke 3,semoga perkahwinan kami kekal sehingga ke akhir hayat dan berbahagia selalu...amin :)


kad anniversary ni aku lah yg beli...xd makna hubby nk beli dia bukan ingat pon n x romantik pon...huhu:) masa ni waktu petang lam kul 3 camtu la...hubby g keje drop aku kat kedai buku popular sat aku pon dok belek2 la kad anniversary ni n beli la simpan lam handbag yg pink menawan tu seb baik muat  hihihi :) konon nk surprise la tu hahaha :) macam kelakar jew kn ? :) 


makan jew kan mana aku x gemokksss hahaha :) ade aku kesah ??




No comments:

Post a Comment