Monday 1 October 2012

DIY aka BUSSINES SAMPINGAN KU

Sekarang ni aku dh buat business baru ...hihihii :) Saje suka2 megisi masa lapang yg melampooo banyaknye kekehkehkeh  :)  Idea ni datang bila lepas Raya...xtau nk buat apa so,cari la sesuatu yg leh mendatangkan hasil...plus minat aku gak  wat craft ni ...

Tada............. >>>


               Hasil Craft Impiana Garden Craft



Macam2 ada...


Yang ni paling banyak pemintaan...


Owlie & ANGRY BIRDS


Yang ni plak bookmark dari ribbon


Bookmark ni dari felt flower...cun kan??



Bookmark ni ada yg oder masa Hari Konvokesyen & Hari Guru


tu la hasilnye....Bookmark ....aku buat mengunakan kain felt ...aku gunting menjadi corak yg aku suka pastu gam ngn batang ice cream yg bewarna warni ni....Barang ni sume aku dapat kat kedai feveret aku Mr.DIY ..Tak sah kalo tak beli apa2 kat kedai tu hihihi :)  laki aku pon dah fenin ngn peragai aku siap cakap lagi "sayang keje je la kat Mr.DIY ni kan sayang suka kedai ni,leh tgok barang ari2"...Ade ke patot dia cakap cam tu  hahahahahaha :) toi la tu...hihihi -_-





IMPIANA GARDEN CRAFT 


Ini la tempat aku bekarya mencurahkan idea yg xseberapa..


Rumah aku dh serabut ngan barang2 ni...seb baik my habibi x mare :)


First try wat bunga dari felt ni...wahhh hebatt


Ini pulak reben2 yg aku buat utuk headband baby ...cun x ?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------Headband Baby --------


Ni la hasilnya Headband Baby


Nak customade pon i bole buat ....



----------------------------------------------------------------------------------------------------

hair scaft


This is my first time idea wat cekak ambot...ok x?


HIJAU


BUNGA CINTA


KUNING 


MERAH HITAM


YELLOW + ORANGE


so sweet


purple ribbon cute sgt!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hair Clip


baby hair clip


green 


single hair clip


pink + purple memang colour yg menambat hatiku...


red


purple


yg ni belajo wat kat youtube hihi


macam sama jew gambo ni kn? kn? hihi


yg ni double hair clip 



JUAL 1 pair


sweet



CUN HABISS


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APAM POLKADOT 

IMPIANA GARDEN CRAFT JUGA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN 
TEMPAHAN APAM POLKADOT




*APAM POLKADOT
*APAM ANGRY BIRD
*APAM LADYBIRD

RM 20.00  -  50  PCS

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








No comments:

Post a Comment