Tuesday 2 October 2012

HOLIDAY PENANG

  Percutian ni sebenarnya tak disegajakan sebab sebenarnya ini adalah Hari Keluarga Company lama my hubby so,kite macam honeymoon kali ke berapa ntah la...hahaha :)


kiteorang memang pantang nampak pantai sure tak tolak punya mesti nak join huhu :)


time ni semua bebudak opis g naik bot ,aku tak mo naik mabuk fenin2 la :)


time ni paling best tgok sunset dari tingkap bilik hotel kiteorg...:)


ni ready nk g  mkn malam ...malam tu kiteorg makan steam boat, nnt bebila aku post gambo ya...nk kena selongkar balik file lama bnyak sgt gambo...hihi maklum la suka sgt begamboo...:)




best nye tgok dari jendela bilik hotel kiteorg...


hubby ngah sejok kay engine kete sambil tu mintak dia capture gambo  sat  hihi:)



--------------------------------------------------------------------------------------------------

Masa ni pulak time gathering reramai ngn family blah mak aku...kire cam family day gak la,kat penang gak masa ni...kiteorg naik Banana Boat  hahaha:)


muka budjet berani...hahahaha padahal semua penakot...terutama sekali aku la hahaha :)


bersedia la kami akan di " banananana".......


sebelum berlepas dan sebelum kami di campak ke laut tu kami bergamboo dulu hahaha...


naik feri...uols dh penah naik kew??


lam feri  begambo belatarbelakang kn KOMTAR PENANG


ni adik aku IZZAD 


lama tak berenang badan pon dah semakin berat hahaha :)


ni adiik aku Izzad ...


peace yo !!!  hat belakang tu AIDIL DANIAL anak sepupu aku :)




No comments:

Post a Comment