Monday 1 October 2012

LEGOLAND MALAYSIA (LLM)


Salam....hari ni  ntah knpa la aku tingin beno nk p LLM hihi aku panggil legoland malaysia ni LLM...memandangkan hage tiketnye yg tak aku mampu miliki tepaksa la tgok jew gambo dr google hihihi...


Wahhhhh.....tengok tu cam syok jew kan ??? mestilah syiiiokkk...


Dalam banyak2 tempat lam tu paling tak sabo nk tgok adalah bagunan yg di perbuat daripada Lego ni....hihihi dulu time kecik2 dok main ngn lego ni me-reka mcm2...dh beso ni rasa nk main lego lagi ....hihihihi...:)







Hasrat hati nak bawa adik aku jalan p Legoland ni...tp tu la kami bedua pon xp lg ...hihiihiihi :)
Insyallah kalu ade rezeki boleh la pergi.......:)




Maksu ,Paksu & Fira dah pon pegi LLM...Xpe la diorang mampu...hihi aku hanya mampu melihat je hihiihihi...:) Fira kata diorang beli ticket Annual Pass  kalo cam tu dalam setahun tu leh masuk bile2 yg diorg suka la...kalo aku nk beli tiket annual pass baik beli next year jew ...toi x??? hihihi :)



Tak sabo nk jumpa maskot ni ....hihihihi




Nak bergambar ngn orang2 LEGO kat LLM ni  ....Hihihihi :)




No comments:

Post a Comment