Tuesday 15 January 2013

Going To Shah Alam

         Time to 'JENJALAN' yeah !!!

sebenarnya xd la jenjalan mana pon aku balik umh MIL ( Mother in law ) jek..Aku ke shah alam aritu sbb Mr.Hubby nk ke Damansara Intan nk jumpa boss nye..aku kan sebagai PA a.k.a Penunjuk Arah hehe Pembantu Peribadi lah jugak...so kna lah follow kan...


Pagi2 lagi kiterog dah betolak ,dalam pejalanan my cousin Aimie call aku tanya nk ke mana aku kata nk ke rumah hang lah ...hehe so sampai ja kami singgah la puchong makan nasik tengahari kat sana ,pas makan aku bodek mr.hubby nk ke GM klang coz kiteorng ada brg nk survey kat sna untuk kendury aidy march nnt..



Time ni Mr.Hubby saja ja owang suh snap photo leklok dia nak nganga mulut bagai eeee..mencciii toii la...:P



amboi sakan mencarik REBEN....punya la manyak rambang mate den aiiih





Lepas ja jenjalan GM KLANG tu aku lepak jap kat umah my mother in law sbb mak mertua aku masak n mkn mlm kat sini sbb mlm tu cadang nak ke 
SETIA CITY MALL kat setia alam since kiterorang pindah dr puncak alam x p lagi setia city mall tu so decided nk p la mlm tu ajak adik2 p jenjalan..



amboi membaca sakan nampak Encik Yusuf nie..



adik beradik main GAME


Pas je solat maghrib n malam malam kami pun ke setia city mall tapi dah lewat ada la lam kui 9 cam tu...em sampai sana ada la la setengah jam ja dapat jln 2 sbb banyak kedai nk tutup kui 10 mlm...Kat setia alam nnt aku cerita kat n3 seterusnya ya..nk close n3 ni..ok see in next n3 ya !!










No comments:

Post a Comment