Tuesday 15 January 2013

Rinduuuu nyee Blog aku

Assalammualaikum.......

    Amboi rasanya lama sangat x nengok blog aku ni ,dah besawang dah pun...jenuh ambik feather duster nk buang sawang yang manyak ni... hehe 'marapek' dah kan ..Sebenarnya lately ni bz sangat ngn tempahan alhamdulillah la business IMPIANA GARDEN CRAFT aku tu makin lama makin byk item2 baru yang aku promote..hasil dari kretiviti yang di cungkil dari bakat terpendam hakhakhak :)
   
    Sekarang plak Mr.Hubby ada ja kat umah so leh la dia tolong apa yang patut..actually kiteorng ni macam nak kena pindah ja dari kluang ni sbb hubby dah siap sekolahnya kat kluang nie,project dah siap kat sini nk ke mana lagi la pas ni ...x tau la...


     Start dari awai tahun hari tu da hubby ada ja kat umh xp sekola da ,dia kata kalo p siang2 ni kang org ingat dia cekgu plak ( ada rope cekgu kerr?? ) emmm xd langsong kn ?? haha mcm budak sekolah ade la x pon mcm pakcik kantin ~ haha :)  

      So,Hubby pun ada ja la kat umh ,ptg cket baru dia ke sekolah tu poun x setiap hari,kalo ade kontraktor panggil baru datang,bosannnnnn jgn ckp la dia dah biasa g keje emmm gelisah la duk umh...aku ni plak jenis x reti sgt nk arah2 my hubby wat keje apa2 ,aku suka wat sendirik jew....

    Last week kiteorg g Damansara ,g opis hubby la jumpa boss dia.. Boss kata stay kat kluang samapai bulan 3..sbb KPM xgtau apa2 status lagi...emmm tunggu ja la..tapi terasa plak makan gaji buta ~ hahaha sbb xd keje sgt kat cni dah...sian hubby ..emm tu yang ari2 masak bg dia mkn ,hehe seronok la aku kalo masak ade yang makan kalo dulu kdg2 hubby x balik mkn lunch sbb mkn kat lua ngn kwn2 ..sekarang besemangat la sikit nk msk lunch ada org neman...walaupun dah 3 tahun pun makan lunch ber'Dua ' AJER PON...haha :)


     Okla,sebenarnya xtaun camner nk tutup N3 ni...xd motif pon...ada masa lagi aku story pjg2 ye...ni dah kui 11..nk g masak jap..k. babai :)
      

No comments:

Post a Comment