Tuesday 15 January 2013

Setia City Mall

                    Setia City Mall

Akhirnya sampai jugak aku kat setia city mall ni jenuh membodek hubby nk p since kiteorg pindah dr puncak alam mana pena p lagi...Aku ajak adik ipaq aku ALIYA n WAN mlm tu my hubby bawak kete esok tu plak,bebudak da start sekola so aku bawak adik2 yg dah abis sekolah ja la g..hihi 





Me & Aliya


Aku teruja sangat nk p kedai H&M tu dengor kata artis ramai ke situ aku pun nk p la shopin apa yang termampu aku nk beli ,sampai ja sini trus cari H&M dulu sbb ye la dah lambat kan dah kui 9 lebih da masa tu jap g kui 10 mlm kedai sume tutup...aku pun ngah pantasnya nengok directory nk cr H&M ...hehe nk jugak p...at last jumpa la ..nk masuk capai beg shopping trus hahaha  :)



aku nengok yang murah ja aku sambar haha :)


amboi bekenan la tu hehe


ni aliya (adik ipaq aku )


nak ker ? p bodek abang usop ~ haha


Pas kami jenjalan n kedai pun manyak yang hampir nk tutop kiteorang pn melepak la kat kedai mamak lam tu nama kedai tu TEH TARIK PLACE ...biasa la feveret hubby teh tarik la apa lagi...




tu dia teh tarik segelas


ni adik my hubby ~ Ridhuan ( sesiapa yg nk bekenalan leh la single lagi hehe )


2 beradik 


Kasi TEH TARIKK SATUU MAMAK !!!!


Pas minum kami p la cari jalan keluo nk nengok air pancut kat luo setia city mall ni..



Mintak maap ye tuan2 dan puan2 xd air panjut mlm tu no picture aku google ja hahaha....teringin nk nengok tapi xder huhuhu sedey nye....






Kiteorang jenjalan la sekitar padang setia city mall ni manyak samapah agaknya semalam kan new yera diorg ade wat event kat sini kot...


Lepas dah penat jenjalan kami pun balik malam tu aku n hubby x tido umah mak mertua aku maybe kiteorg still fobia ngn kes yang berlaku last year..kami pena kena rompak lam umh MIL time bulan posa emmm,,nnt senang2 aku cita lam n3 seterusnya..k...mlm tu aku tido umah wan ,wan ada umah baru beli n sekarang dia wat homestay...so kami menginap di suri puteri la mlm tu.....nak nengok umah nya jom ke n3 seterusnya :)




No comments:

Post a Comment