Wednesday 16 January 2013

Melaka lagi ???

Harini nk ke Melaka sbb nk nengok baby baru nain n yati diorang still ada kat melaka so leh la p melawat...Pagi lagi kami dah betolak ke melaka...seb baik mlm tu aku dah plan nk buat kan bantal baby yang chomell nie....




Meja IKEA tu lah tempat aku bekarya ` hehe 


Bantal n felt ni aku beli kat kedai DAISO JAPAN yang aku p kat jb aritu...memang plan tapi x gtau hubby nk wat suprise kat dia hehe ~ sbb tu ajak gak ke melaka pagi tu nak sampaikan hadiah sekali nk hantar barang yang azizah pesan dia beli sepit ambot anak dia ,aku dah ready buat cuma nk pos lom lagi so hantar la sekali...COD haha rajin telebihhh kn ???



Nie la untuk adawiyah ~ jijah borong kat aku semua ni haha



baby NUR SUFIYYAH ~ 8 hari 
( masa p nengok anak nain aiman masa tu 8 hari gak yang adik nya pun 8 hari gak ~ hehe )



Ini abangnya AIMAN  masa tahun lepas 8 hari jugak ~ hehe kebetulan :)


Kami makan tengahari kat melaka aunty lela masak ayam masak merah ,lepas makan kami pun gerak ke Bandar Melaka..jenjalan ......




TENAMPAK lagi kedai nie ~ wajib masokk




                                  Teruja sangat aku nengok replika makanan jepun nie
                                                           ~ somell jew







Mahkota Parade 




No comments:

Post a Comment