Wednesday 16 January 2013

Jay Bee lagii ???

Pagi tu Mr.Hubby ada inteview ngan compny baru nk offer keje kat istana johor aku pun ikot la...actually pagi tu kiteorgdah tebangun lambat tau hehe sbb masa tu inteview kul 10 pagi kiteorang bangoon 9 pagi ~ haha leh bayangkan tak kelam kabut cam ner ??? 


mandi,siap,start kete trus blaahh ` hahah  KLUANG --  JAY BEE  hokeyy 1 jam jew lalu sg.renggam jalan belakang...10.30 pagi sampai,haha.....aku nunggu lam kete jap je pastu pas abis intebew tu aku jalan city square jap..emm lam tak p..tempat bercinta dulu2 




jln2 tenampak kedai camera nie ~ wahh kagumm


tempat dolu2


bila nak dapat ek seketoii ??


Pastu keluo dari city square nk p lunch ngan fazi dah janji nk ke plentong plak,,






Actually aku ni x pena pon p plentong mall ni ~ hihi gilerr mcam sentral market bagunan lama2 hehe lawo 


sempat posing


Mr Hubby pon suka


Macam kat melaka kn??ni lam mall hokey tuan2 puan2 ` hehe








Lepas makan kat chamek kopitiam ngan fazi ,kami pon jln2 la kat jusco bukit indah plak...tol RM 2.30 MAHAI toii....emmm xpa la mr hubby merungut gak tapi aku wat dek jew,,hehe




KEDAI FEVERET WANIEEE


HAMBOII EN USOP NK NENGOK MOVIE KEW??

No comments:

Post a Comment